Eszt

2024.08.15. - 16:00

POD

2024.08.30. - 15:00

SZIMÓ VB-NAPLÓ: 2021. DECEMBER 8.

Elég mozgalmas három napunk volt, ezért most utólag számolok be a történtekről.

A csehek elleni győzelem másnapján ismét két edzésünk volt, reggel rehabilitációs munka: biciklivel nyújtással kicsi kondival, délután pedig a csoportrangadóra készültünk taktikával. December 6-án rendhagyó délelőttünk volt: busszal megnéztük Valencia belvárosát, majd sétáltunk a tengerparton.

Este a németek ellen nagyon kemény mérkőzést játszottunk, hatalmasat küzdött a csapat. Kellett volna még egy utolsó lendület, hogy pontokat szerezzünk, de ezen már nem sok időnk maradt gondolkodni…. Későn értünk vissza a hotelbe es másnap már utaztunk is Barcelonába. Négyórás buszút után érkeztünk meg, ebéd után kis pihenő, majd videózás es átmozgató edzés következett.

Ma délelőtt meg egy labdás edzésünk volt a meccs helyszínén, Granollers-ben, hogy felkészüljünk a dánok ellen.

Szurkoljatok nekünk ma is este fél kilenctől, hogy megszerezzük a két pontot!