Alba
23
:
31
DVSC
DVSC
31
:
23
Vasas
DVSC
32
:
29
SAVE
NEKA
19
:
30
DVSC
GYŐR
35
:
23
DVSC
DVSC
31
:
19
DKKA
DVSC
26
:
36
BIET
ODEN
33
:
30
DVSC
DVSC
36
:
24
BÉKÉ
MKC
30
:
23
DVSC
DVSC
27
:
22
BUDU
DVSC
39
:
29
MTK
DVSC
31
:
24
BRES
DVSC
35
:
24
BUDA
CSMB
29
:
29
DVSC
VÁC
27
:
30
DVSC
DVSC
23
:
30
CSMB
KKC
23
:
33
DVSC
DVSC
30
:
23
KOZÁ
BRES
38
:
28
DVSC
VÁC
26
:
26
DVSC
BUDU
21
:
27
DVSC
GYŐR
25
:
23
DVSC
DVSC
22
:
35
ODEN
DVSC
21
:
24
FTC
DKKA
23
:
36
DVSC
BIET
27
:
31
DVSC
DVSC
39
:
27
Alba
DVSC
29
:
28
GYŐR
Vasas
22
:
32
DVSC
SAVE
27
:
36
DVSC
DVSC
32
:
29
NEKA
GYŐR
29
:
28
DVSC
DVSC
34
:
29
MKC
DVSC
28
:
29
Vipers
DKKA
28
:
38
DVSC
Vipers
VS
DVSC
BÉKÉ
25
:
32
DVSC
DVSC
VS
MKC
MTK
VS
DVSC
DVSC
VS
KKC
DVSC
VS
VÁC
KOZÁ
VS
DVSC
BUDA
VS
DVSC
DVSC
VS
GYŐR
FTC
VS
DVSC
Közzétéve: 2021.06.22.
A klub múltjára és hagyományaira építve indult el a megújult DVSC-brand.
A klub keddi sajtótájékoztatóján az egységes és újra sikeres DVSC felépítése, a DVSC közös brandje volt a téma.
A szervezeti és strukturális átalakítás mellett van egy nagyon fontos terület, az egységes DVSC brand és a márkához kapcsolódó jelképek, hívószavak, megjelenési formák kialakítása.
A cél az volt, hogy a DVSC hagyományait és identitását, múltját figyelembe véve, illetve arra építve készüljön el az új egységes DVSC arculat.
„Ez egy folyamat, melynek részeként folyamatosan kell megújuljunk és lépést tartanunk a kor kihívásaival – mondta el Ábrók Zsolt ügyvezető. A cél, hogy egy olyan versenyképes brandet és klubot építsünk, mely komoly piaci szereplőként és komoly professzionális klubként tud megjelenni mind a sportszakmai, mind a gazdasági piacon. Az elmúlt évek tapasztalatait figyelembe véve cél volt, hogy Debrecen jelenjen meg az arculati elemekben, egyértelműsítve azt, amit esetlegesen külföldön a DVSC négy betűje nem tudott megmutatni.”
Az egységes arculat kialakításában a Nagoo Marketing Solutions Kft. vállalt szerepet.
„Jelenleg több szimbólumot használ a DVSC, külön címerei vannak mindkét felnőttegyüttesnek és akadémiának is, így szükség van a jelképek rendszerbe foglalására – mondta el Kádár Gergely, az arculati elemeket elkészítő cég kreatív igazgatója. – A szárnyaskerék szimbólumot egy absztrakt emblémává egyszerűsítettük, amely tartalmazza a DVSC-re jellemző elemeket, a lokomotív formát, a Debrecen szó kezdőbetűjét és a stadion csíkozottságát is. Ez a szimbólum az eredeti szárnyaskerék evolúciója, modernizálása. Ezeken felül megjelent a „LOKI” felirat, saját sportmárka emblémája lehet. A címerben lévő színeken is változtattunk, kivettük az aranyat, domináns lett a piros és a fehér. A két akadémiai címer is egységesítésre került, a szárnyaskereket és az egyéb jelképeket modern formában építettük be ezekbe.”
A kézilabda, illetve a labdarúgócsapat önálló címere megmaradt, a DVSC Kézilabda, illetve a DVSC Labdarúgó Akadémia címere egységes lesz.
„A DVSC nem csak sportvállalkozás, hanem médiavállalkozás, mely a legnagyobb közösséget szolgálja ki, ami a vidéki Magyarországot illeti.
Ez hatalmas lehetőség és felelősség is egyben. A jövőben a bemutatott jelképekkel nagyon sok helyen és formában találkozhatnak majd szurkolóink.”
Ilyen kiemelt szimbólum a szárnyaskerék, mellyel önálló Loki-brandként szeretnénk bemutatkozni, de önálló jelkép még a stadion motívum, a „Loki-szárnyaskerék” az „1902 DVSC-szárnyaskerék”
A sajtótájékoztatóval egyidőben elindultak egységes social media felületeink (felnőtt honlapok, akadémiai honlap, facebook, instagram). Az eddig kizárólag kézilabdával foglalkozó, „EZ DEBRECEN” – című műsor, mindkét akadémia életét mutatja majd be, s az eddig kizárólag labdarúgásról szóló „Csak a Loki” – című magazin mindkét felnőttcsapat életébe nyújt majd betekintést
Szintén egységes dvsc.hu levelezési címek alakulnak ki és a teljes menedzsment egységesen a stadionba költözik.
Ez az egységes DVSC médiaportfóliója, mely egy folyamat eredményeképpen teljesen megújul, figyelembe véve a tradíciókat, az identitást, az értékeket és a kötődést Debrecenhez és az egységes DVSC-hez.