DVSC
33
:
30
Slat
DVSC
41
:
16
Miha
Eszt
24
:
30
DVSC
Valc
27
:
30
DVSC
RAPI
35
:
31
DVSC
FTC
28
:
26
DVSC
DVSC
39
:
19
LUBL
DVSC
23
:
28
FTC
DVSC
47
:
32
ZVEZ
Alba
23
:
33
DVSC
BUDU
VS
DVSC
DVSC
31
:
21
Vasas
DVSC
33
:
34
BIS
Eszt
VS
DVSC
DOR
VS
DVSC
DVSC
VS
DKKA
DVSC
VS
ESB
BUDA
VS
DVSC
NEKA
VS
DVSC
DVSC
VS
GYŐR
DVSC
VS
SZKKA
STOR
VS
DVSC
DVSC
VS
Metz
MKC
VS
DVSC
Metz
VS
DVSC
DVSC
VS
KKC
Közzétéve: 2021.06.22.
A klub múltjára és hagyományaira építve indult el a megújult DVSC-brand.
A klub keddi sajtótájékoztatóján az egységes és újra sikeres DVSC felépítése, a DVSC közös brandje volt a téma.
A szervezeti és strukturális átalakítás mellett van egy nagyon fontos terület, az egységes DVSC brand és a márkához kapcsolódó jelképek, hívószavak, megjelenési formák kialakítása.
A cél az volt, hogy a DVSC hagyományait és identitását, múltját figyelembe véve, illetve arra építve készüljön el az új egységes DVSC arculat.
„Ez egy folyamat, melynek részeként folyamatosan kell megújuljunk és lépést tartanunk a kor kihívásaival – mondta el Ábrók Zsolt ügyvezető. A cél, hogy egy olyan versenyképes brandet és klubot építsünk, mely komoly piaci szereplőként és komoly professzionális klubként tud megjelenni mind a sportszakmai, mind a gazdasági piacon. Az elmúlt évek tapasztalatait figyelembe véve cél volt, hogy Debrecen jelenjen meg az arculati elemekben, egyértelműsítve azt, amit esetlegesen külföldön a DVSC négy betűje nem tudott megmutatni.”
Az egységes arculat kialakításában a Nagoo Marketing Solutions Kft. vállalt szerepet.
„Jelenleg több szimbólumot használ a DVSC, külön címerei vannak mindkét felnőttegyüttesnek és akadémiának is, így szükség van a jelképek rendszerbe foglalására – mondta el Kádár Gergely, az arculati elemeket elkészítő cég kreatív igazgatója. – A szárnyaskerék szimbólumot egy absztrakt emblémává egyszerűsítettük, amely tartalmazza a DVSC-re jellemző elemeket, a lokomotív formát, a Debrecen szó kezdőbetűjét és a stadion csíkozottságát is. Ez a szimbólum az eredeti szárnyaskerék evolúciója, modernizálása. Ezeken felül megjelent a „LOKI” felirat, saját sportmárka emblémája lehet. A címerben lévő színeken is változtattunk, kivettük az aranyat, domináns lett a piros és a fehér. A két akadémiai címer is egységesítésre került, a szárnyaskereket és az egyéb jelképeket modern formában építettük be ezekbe.”
A kézilabda, illetve a labdarúgócsapat önálló címere megmaradt, a DVSC Kézilabda, illetve a DVSC Labdarúgó Akadémia címere egységes lesz.
„A DVSC nem csak sportvállalkozás, hanem médiavállalkozás, mely a legnagyobb közösséget szolgálja ki, ami a vidéki Magyarországot illeti.
Ez hatalmas lehetőség és felelősség is egyben. A jövőben a bemutatott jelképekkel nagyon sok helyen és formában találkozhatnak majd szurkolóink.”
Ilyen kiemelt szimbólum a szárnyaskerék, mellyel önálló Loki-brandként szeretnénk bemutatkozni, de önálló jelkép még a stadion motívum, a „Loki-szárnyaskerék” az „1902 DVSC-szárnyaskerék”
A sajtótájékoztatóval egyidőben elindultak egységes social media felületeink (felnőtt honlapok, akadémiai honlap, facebook, instagram). Az eddig kizárólag kézilabdával foglalkozó, „EZ DEBRECEN” – című műsor, mindkét akadémia életét mutatja majd be, s az eddig kizárólag labdarúgásról szóló „Csak a Loki” – című magazin mindkét felnőttcsapat életébe nyújt majd betekintést
Szintén egységes dvsc.hu levelezési címek alakulnak ki és a teljes menedzsment egységesen a stadionba költözik.
Ez az egységes DVSC médiaportfóliója, mely egy folyamat eredményeképpen teljesen megújul, figyelembe véve a tradíciókat, az identitást, az értékeket és a kötődést Debrecenhez és az egységes DVSC-hez.